Logo LadaMatrimex
Komplexní správa nemovitostí Pronájmy bytů Vklady do katastru nemovitostí Úklid společných prostor Profesionální předseda SVJ Kompletní vedení účetnictví Zpracování prohlášení vlastníka  Zápisy do veřejných rejstříků Příprava stanov na míru Realizace shromáždění SVJ Realizace členské schůze družstva

Havárie mimo provozní dobu kanceláře

Vážení klienti,

v případě havarijní situace mimo provozní dobu kanceláře správce je nutné, aby si vlastník jednotky zajistil havarijní službu dle vlastní preference. Havarijní služby poskytuje v Liberci více specializovaných společností, které jsou dostupné nonstop nebo ve večerních hodinách – doporučujeme mít kontakt na preferovanou službu k dispozici předem. V případě, že máte sjednané pojištění bytu, je možné se obrátit na Vaši asistenční službu.

Za havarijní situace se považují např.:

  • prasklé potrubí nebo masivní únik vody,
  • úplné přerušení dodávky elektřiny do bytu či společných prostor,
  • únik plynu, zápach plynu,
  • nefunkční hlavní uzávěry vody, plynu, tepla,
  • výpadek výtahu s osobou uvnitř,
  • zatečení do elektroinstalace, hrozící zkrat nebo požár,
  • jiné události, které bezprostředně ohrožují zdraví, majetek nebo bezpečnost obyvatel domu.

V některých případech může být nezbytné okamžitě uzavřít hlavní přívod vody, plynu nebo vypnout elektřinu, aby nedošlo k dalším škodám nebo ohrožení bezpečnosti. Pokud nevíte, kde se tyto uzávěry nacházejí, doporučujeme se o jejich umístění předem informovat.

Dále doporučujeme, aby v první fázi klient neprodleně informoval statutární orgán SVJ / BD (např. předsedu nebo člena výboru), a to i formou SMS nebo telefonu. Tím lze urychlit koordinaci dalšího postupu a případné informování ostatních obyvatel domu. Statutární orgán může zároveň vlastníkovi předat informace o uzavřeném pojištění SVJ a kontakt na asistenční službu.

Náklady na tyto služby hradí dle konkrétního případu objednatel, příp. následně SVJ / BD, pokud se jedná o havárii na společných částech domu.

Další důležité kontakty pro hlášení havárií:

Severočeské vodovody a kanalizace (SčVK) – dispečink havárií:
📞 601 267 267 (nonstop linka)
📞 840 111 111
🌐 www.scvk.cz

Teplárna Liberec, a.s. – dispečink havárií:
📞 482 711 515 (nonstop linka)
📧 dts.tli@enetiqa.cz
🌐 www.teplarnaliberec.cz

ČEZ Distribuce – poruchová služba:
📞 800 850 860 (nonstop linka)
🌐 www.cezdistribuce.cz

Děkujeme za pochopení a zodpovědný přístup.
LADA Martimex

Přihlášení